czwartek, 4 kwietnia 2013

Złociste skrzydełka w miodzie

 Bardzo fajny sposób na słodkie i soczyste skrzydełka, wystarczy dodać miód, a nasze danie stanie się o wiele smaczniejsze.

 

Skladniki:  


- 1,2 kg skrzydełek z kurczaka, 
- 2 łyżki miodu,
sól, pieprz do smaku, 
- 1 łyżka słodkiej papryki, 
- 1 łyżka oleju.




  Skrzydełka umyć i włożyć do miski, przyprawić solą, pieprzem, dodać łyżkę słodkiej papryki i 2 łyżki miodu (można dodać mniej lub więcej), łyżkę oleju (nie trzeba), następnie wszystkie składniki wymieszać. Przykryć folia aluminiową i włożyć do piekarnika, piec w 180 stopniach C przez 40 min, zdjąć folie i piec jeszcze ok. 20 min. Gotowe.  



 Smacznego, Kasia ;)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam skrzydła przyrządzone w ten sposób pamiętam ze moja mama jest często tak właśnie robiła i były wyśmienite

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, nominowałam Cię do Libster Blog.

    http://orcia.blogspot.com/2013/04/libster-blog-u-orci.html

    Mam nadzieje, że pobawisz się z blogerami! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione skrzydełka tylko ja daję ostrą paprykę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj zrobiłem skrzydełka wg. tego przepisu. Wyszły świetne. Serdecznie polecam zwłaszcza osobom, które zbyt często nie gotują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubiene mniam mniam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)